Welcome to my lovely blog, and please be one of my stalkers >_< ngeee~

~Contest Blog Cik Saz~



 Yay!!! hehehe pika mencube untk masuk ke contest ini.
hehehe..comel teamat sgt banner tuan punye blog ni.
"CUTE!"
ngeee~ ^_^
here is the banner.
korng nk enter jgk ke? hehehe boleh je.
just clik2 the banner then it will send u to the
owner's blog.
There u'll see the rules on how 2 enter it.
hak! every easy.
ok why suddenly i typed in english.
0_0?
LOL.



ok erm my 3 wishes are.
hehehehe 
1- pika nk jd ank yg berjaya, solehah pada umi, ayh dn adik2 pika.
(want them to be proud of me)
2- pika nk bljr elok2 nk jd lecture!! hehehehe haaa i will be a lecture someday.
insyaallah.
3- hehehehe this is kinda funny wish. hahahaha insyaallah ade rezeki,
rancangan pika dgn bf pika nk betunang pada bln 11 ni tercapai.
insyaallah. 

 i can't wait to see the winners.
aaaaarrrgh!!! >_<!
hehehehe.
k pika nk tag skali la ngn adik2 pika n my cousins.
love by pika,